تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم سوناک: لفاظی‌های هسته‌ای مقام‌های روس هیچ توجیهی ندارد شولتس ادعا کرد: روسیه هرگز برای صلح تلاش نکرد کشته‌شدن سه نظامی صهیونیست دیگر در نوار غزه | شمار کشته‌های تل‌آویو به ۱۱ تن رسید خانواده اسرا: نتانیاهو تبادل اسراء را بپذیرد | جان اسرا درخطر است واکنش نتانیاهو و سران اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی رژیم صهیونیستی در رفح ارتش یمن دو کشتی عازم اسرائیل را غرق کرد (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) قاضی‌زاده هاشمی در میزگرد اقتصادی: خط فقر مطلق را اصلاح می‌کنیم | پیش‌بینی نظام جبران پورمحمدی: برنامه ششم زیر ۳۰ درصد اجرا شده است + فیلم دیدار علی باقری و رئیس کمیته امور بین‌الملل دومای روسیه یورش پلیس سوئد به تجمع حامیان فلسطین در استکهلم نحوه هلاکت ۸ نظامی اسرائیلی به روایت رسانه‌های عبری واکنش روسیه به بسته جدید تحریمی انگلیس حمید نوری کیست؟+بیوگرافی زلنسکی: برای پایان جنگ، به مسکو پیشنهاد مورد توافق بین‌المللی ارائه می‌دهیم الحوثی: پیام حج، کمک «صادقانه» به ملت فلسطین است حمله موشکی مقاومت عراق به یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی + فیلم «کامالا هریس» از اعطای کمک ۱.۵ میلیاردی آمریکا به اوکراین خبر داد
سرخط خبرها

قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۵۵۹
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
قسام در ۲ مرحله «سدیروت» را موشک‌باران کرد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) در ۲ نوبت شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از ۲ حمله موشکی جدید خود به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر داد.

گردان‌های قسام با صدور ۲ بیانیه جداگانه اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

علاوه بر این گردان‌های قسام بیان کرد که در عملیاتی ترکیبی، مبارزان این گردان‌های در شرق شهر «جبالیا» یک بمب رعدی را در میان نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده و یک نفربر صهیونیستی را نیز با گلوله «تاندوم» هدف قرار داده‌اند.

بر اساس اعلام قسام شماری از این نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری از آنان نیز زخمی شده‌اند.

همچنین یک تانک «مرکاوا» و یک تانک «مرکاوا ۴» ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا از سوی مبارزان قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفتند.

پیش از این نیز گردان‌های قسام اعلام کرد که از منطقه نفوذ ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه، شهرک صهیونیست‌نشین «عسقلان» را موشک‌باران کرده است.

در عملیات دیگر گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها در شرق اردوگاه جبالیا گلوله‌ای ضدزره را به وسیله پهپاد روی یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی انداختند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->